تنیس روی میز انتخابی المپیک| حریفان نمایندگان کشورمان مشخص شدند

18:48 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۶۹۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تنیس روی میز انتخابی المپیک| حریفان نمایندگان کشورمان مشخص شدند
حریفان نمایندگان کشورمان در مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک مشخص شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ قرعه کشی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در منطقه آسیای میانه برگزار شد و ملی پوشان تنیس روی میز ایران حریفان خود را شناختند.

در بخش مردان، نوشاد عالمیان در گروه دوم با شاهرخ ایسکندروف از (ازبکستان) و آلشیر از (قرقیزستان) همگروه شد.

در گروه سوم بخش مردان نیز، نیما عالمیان دیگر نماینده کشورمان با آلن از (قزاقستان) و کنژایف زوخید از (ازبکستان) هم گروه شد.

در گروه نخست نیز، گراسیمنکو از قزاقستان، ارگشوف از قرقیزستان و آلا نظروف از ترکمنستان باهم در یک گروه قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز، مهشید اشتری در گروه اول با سروناز از (قزاقستان)، خدیجه روزالینا از (ازبکستان) و کودوساوا سودا از (قرقیزستان) هم گروه شد.

همچنین در گروه دوم بانوان، ندا شهسواری از کشورمان با لاوروا آناستازیا از (قزاقستان) ,مارخابو مگدوا از (ازبکستان) و آیانا از (قرقیزستان) همگروه شد.

دو نفر اول هر گروه به جدول حذفی مسابقات راه پیدا خواهند کرد و برای کسب تک سهمیه مردان و زنان منطقه آسیای میانه به مصاف رقبای هم خواهند رفت.

نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری و مهشید اشتری ترکیب تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را تشکیل می‌دهند که با هدایت جمیل لطف الله نسبی و حمیده ایرانمنش در این رقابت‌ها شرکت نموده اند.

مسابقات آسیای میانه با حضور کشور‌های ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و ترکمنستان از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی تاشکند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *